inilah saye

inilah saye
juz be my self

Thursday, October 21, 2010

tiada lagi kepercayaan...

pepatah ade cakap.."bia orang wat kite tapi jgn kite aniaya orang"..aku berpegang ngan pepatah ni....lepas satu-satu masalah yg aku hadapi sekarang sume berkenaan dengan orang yg aku sayang & orang yg aku percaya....semakin hari semakin besar dugaan mu YA TUHAN...sesungguhnya aku memang tidak mempunyai kekuatan untuk tempuh segalanya setelah ape yg aku lalui sebelum ni....kini aku diduga lagi dengan dugaan yg paling mencabar bagiku.....YA TUHAN.....KAU kuatkan la hatiku untuk menempuh segalanya...aku tidak lagi seperti dahulu yg penuh dengan kekuatan..kini aku semakin lemah...aku sedar aku semakin alpa dan lalai dengan kehendakMU...mungkin inilah balasan yg KAU bagi padaku...YA TUHAN..aku memohon pertolongan pdaMU agar diberikan ketabahan,kekuatan,kecekalan padaku untuk aku tempuh segalanya....

No comments:

Post a Comment