inilah saye

inilah saye
juz be my self

Saturday, October 2, 2010

takkan berubah

suasan yg sunyi kini menyelubungi diriku....aku terfikirkan segala yg berlaku keatas diriku...segalanya...aku sedih....sedih yg teramat...apalah nasibku jika kawan yg aku paling sayang hempap aku dengan batu yg teramat la besar....aku tidak mampu untuk menolak batu tersebut..aku bukan lah insan yg kuat sebaliknya aku hanyalah insan yg lemah.....dugaan demi dugaan aku lalui....aku tertanya apakah yg akan berlaku selepas ini???ya TUHAN aku meminta petunjuk padaMU untuk tempuh segalanya...aku buntu.....orang yg paling aku percaya tikam aku dari belakang.....ya TUHAN aku memang tidak mampu untuk menempuh segalanya....aku hanya mampu berserah padaMU....aku diam bukan bererti aku kalah.....tapi diam bererti untuk tidak menghuruhara kan lagi keadaan....ada yang menganggap aku menyerah .....tu hanyalah anggapan budak2 sekolah...jadilah kite seperti orang dewesa yg memikirkan kematangan....tapi bila aku diam habis sume pijak kepala aku....ya TUHAN besar dugaan mu....apakah kekuatan yg ada padaku sampai KAU berikan aku dugaan yg sebegini???aku hanya insan yg kerdil ya TUHAN.....aku mengharap kan belas kasihan mu....ya TUHAN...kau permudahkan segala urusan ku......sesungguhnya aku tidak mampu lagi untuk berhadapan dengan semua ini...

No comments:

Post a Comment