inilah saye

inilah saye
juz be my self

Thursday, October 28, 2010

bosannnn

disebab kan aku agak xtaw pe nak tulis harini....aku nak cite pasal family aku....aku ade 4 org adik beradik...ade 2akk n 1 abg...xbesar pon family aku...tapi aku bersyukur sebab aku ade akk n abg....skang akk aku da kawen...so family aku betambah la....along da ade sowang bunga...angah pon da ade sowang minah rock..hahahha nak tau nape aku panggil die minah rock???jap g aku cite.....


ha ni la my mum n my dad...encem x my abah????mak aku mase mude dlu2 cun gile same cam aku..hahahahah ni la idola aku.....xde diowang ni xde la aku kat muka bumi ni...huhu


ni plak pic along aku n abg ipa aku....masing2 sengal..along aku ni die xleh tgk umah besepah....even satu bantal depan tb pon die akan membebel sampai esok pagi..hahahahha tapi bagus la sebab kemas je umah aku hahahah sengal2 pon dapat gak la c bunga berambut kerinting..hahahha smoga berbahagia hingga akhir hayat....


ni la angah aku....dalam adik beradik aku,die ni la yg paling cememey...tau cememey???cememey tu penyedih....sikt2 die nangis....tgk industan nangis....tgk af pon die nangis...hahahah tapi die ni pengaruh kuat...kalo die suke satu cite tu habis satu umah terikut same...skang da kawen n da dpt pon minah rock..hahahha


ni abg aku...die la satu2nye abg yg aku ade...walopun kecik2 dlu aku slalu gado ngan die tapi aku syg kat abg aku ni...hahahahah dlu mase kcik2 memang xleh bejmpe...mesti gado r...cam anjing n kucing..hhaha tapi skang da besar kan....gado pon wat pe..hahhaha


ha...inilah c bunga yg aku ckap tadi....comel x???ni pic tahun lepas....skang die da pandai berlari...beckap pon da bole...die panggil aku achuuu...sket2 panggil achuuuu..hahaha nak tau nape panggil bunge???sebab die ni suke mekup...suke plih kasut...suke plih handbag...ikut pangai mama die...sebijik...tapi manja babah die ni....merajuk ngan mama panggil babah...merajuk ngan babah pon panggil babah jugak...ngan sume org die manje..maklum la cucu petame mak pak aku...kbetulan belah abg ipa aku pon cucu 1...mane xmanje....


ni plak minah rock....nape panggil die minah rock???sebab die ni mase dalam pantang....asik menangis je kje die....lepas asar je mesti nangis...pastu mest nak dkung...dok bawah die nangis lagi.....bile habis pantang die ok...da xnangis da..tapi skang die suke menjerit...die baru 5bulan....bangun tdo mood hepy mest die jerit...nak tdo pon die menjerit...tgh maen pon menjerit...penat nak layan c tembam ni...hahahha

gambar aku????xyah la atas skali kan da pic aku...hahhahahahaha so lengkap la family aku..tinggal aku n abg aku je xkawen g....ade jdoh kawen la kitowang..hahahhahaha ok papai....






No comments:

Post a Comment