inilah saye

inilah saye
juz be my self

Monday, October 4, 2010

malam yg dingin hanya ditemani bunyi unggas dan diterangi dengan chaya lampu laptop...aku terfikir kan dengan karenah manusia dimuka bumi ini...pelbagai ragam yg aku lihat....aku terima segalanya kerna semuanya adalah ciptaan dari NYA..kadang ku keliru dengan sifat manusia yg begitu banyak menyusahkan orang lain....kadang ku akur dengan ketentuan MU....aku tahu...setiap kejadian pasti ade hikmah disebaliknya....ku pasrah atas segala takdir....aku tidak boleh menolak takdir..aku bukan lah sesiapa dimukabumi ini..aku hanyalah seorang insan yg penuh dengan sifat syaitan...namun ku akui disebalik sifat syaitan ku ini pasti ade sifat yg malaikat yg selalu memuji MU....kadang ku alpa akan semua perintah MU...walopun begitu aku tidak pernah alpa bahawa KAU sentiasa ada disisi ku...disaat aku kelemahan KAU memberi kan aku kekuatan..KAU tunjukkan segala yg ada di hadapan ku.....aku bersyukur padaMU...aku tidak pernah keseorangan.....aku yakin padaMU...unggas tetap akan berbunyi hingga ke pagi..inilah lumrah hidup yg perlu kuhadapi.....

No comments:

Post a Comment